فرهنگ دفاع مقدس باید به قلب جامعه نفوذ کند/ نقش مهم رسانه‌ها در گسترش این فرهنگ

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
پایگاه مردمی ارتش ::رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس باید به قلب جامعه نفوذ کند تا تاثیرگذار باشد، گفت: رسانه‌ها در زمینه گسترش فرهنگ دفاع مقدس نقش مهمی دارند.

 

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرنگار خبرگزاری دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس، در نشست مشترک این بنیاد با مدیران رسانه‌ها، ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: هفته دولت را نه‌تنها به دولتی‌ها، بلکه باید به همه مردم تبریک گفت؛ زیرا دولت برآمده از آرای مردم است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس متعلق به همه مردم و اقشار و تمامی سلایق سیاسی است؛ زیرا در آن هشت سال از حیثیت نظام و مملکت دفاع شد و پیروز واقعی دفاع مقدس نیز مردم بودند.

وی با اشاره به دیدار سال گذشته دست‌اندرکاران راهیان نور با مقام معظم رهبری و نکات مطرح شده در آن دیدار از سوی معظم‌له گفت: جلوگیری از انحراف و فراموشی دفاع مقدس باید در دستور کار قرار گیرد و رسانه‌ها نیز باید در این راستا همکاری کنند.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس مردانه دیده شده و به نقش زنان در جنگ چندان پرداخته نشده است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در بنیاد به‌دنبال این هستیم که به همه اقشار، اقوام و سلایق سیاسی بپردازیم و اکنون نیز با رسانه‌ها و روزنامه‌های مختلف ارتباط داریم.

سردار دکتر کارگر اذعان کرد: فرهنگ دفاع مقدس باید به قلب جامعه نفوذ کند تا تاثیرگذار باشد.

وی در ادامه با اشاره به تغییرات ایجاد شده در ساختار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: بنیاد دنباله ستاد تبلیغات در جنگ است و اکنون نیز با تاسیس سازمان‌های مختلف، گسترش یافته است.

سردار دکتر کارگر بیان کرد: هیچ سندی در دفاع مقدس بدون تایید بنیاد سندیت ندارد و تمام آثاری که در این زمینه چاپ می‌شود نیز برای رسیدگی به بنیاد می‌آید. هفته گذشته نیز مرکز اسناد دفاع مقدس به سازمان تبدیل شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: مسوولیت پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس تولید محتواست و دسترسی به همه منابع دفاع مقدس برای استفاده پژوهشگران وجود دارد.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروز و در آستانه هفته دفاع مقدس، مسوولین، مطبوعات و رسانه‌ها دعوت شدند تا نظرات خود را ارائه کنند؛ هرچند که دفاع مقدس در تمام سال ساری و جاری است و محدودیت زمانی ندارد و می‌تواند سبب وحدت ملی و دوستی و برادری بین همه افراد باشد.

وی افزود: همانگونه که امام(ره) و مقام معظم رهبری موضوع وحدت هستند، دفاع مقدس نیز به همین‌گونه است.

سردار دکتر کارگر خاطرنشان کرد: رسانه‌ها با مردم ارتباط زیادی داشته و مخاطب‌شناسی آن‌ها درست است؛ بنابراین در زمینه گسترش فرهنگ دفاع مقدس نیز نقش مهمی دارند.

در ادامه این نشست، مدیران و نمایندگان رسانه‌های مختلف به بیان دیدگاه‌های خود درباره چگونگی اشاعه فرهنگ دفاع مقدس از سوی رسانه‌ها پرداختند.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا